wtorek, 18 grudnia 2012

Ogłoszenie

 heeeeej xD

ogarniam powoli i tego bloga, notki pojawią się najszybciej, jak się da xD szablon zostanie poprawiony, aby lepiej się prezentował na tym blogu, ale to dopiero w dalszej kolejności, pierwsze będą rozdziały opowiadań.

na starym blogu pisać już nie będę, adres na szczęście niewiele się zmienił xD szkoda mi starego bloga, niestety, zmiany jakie wprowadzono zupełnie nie przypadły mi do gustu i dlatego się przeniosłam. 

a, no i niech mnie ktoś mądrzejszy ode mnie oświeci, błagam, jak wyśrodkować datę, tytuł posta i archiwum, bo nie mogę tego znaleźć xD

trzymajcie się i wytrzymajcie, niedługo pojawią się opowiadania xD

7 komentarzy:

  1. ''a, no i niech mnie ktoś mądrzejszy ode mnie oświeci, błagam, jak wyśrodkować datę, tytuł posta i archiwum, bo nie mogę tego znaleźć xD''
    - Sama szukałam i tego się chyba nie da zrobić. Chociaż na 100% pewna nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Onet juz od jakiegoś czasu wręcz kpił sobie z blogerów, sama bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się na przeniesienie, bo wchodzenie na poprzedni adres trwało u mnie wiekami, a tutaj - raz dwa i juz wszystko załadowane =) Co do twojego problemu, to nie jestem pewna, czy o to chodzi, ale możliwe, że tutaj znajdziesz odpowiedź http://hafija-background.blogspot.com/2012/03/wysrodkowany-tytu-posta-how-to.html ^.^ Zapraszam do siebie na serię świątecznych opowiadań

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również ciesze się , że przeniosłaś się na blogspot . Mam nadzieje , że szybciutko się ogarniesz z blogiem , bo już nie mogę się doczekać kolejnych rozdzialików.

    Gorąco Cię pozdrawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cholera już 3 raz pisze komentarz i za każdym razem mam jakiś problem że nie mogę go dodać...
    W każdym razie chciałam powiedzieć że. twoje opowiadania sa absolutnie GENIALNE! Od 3-4 lat nie czytałam (i pisałam) sasunaru a przez jedną noc z Twoim opowiadaniem (tak, zarwałam nockę, w szkole byłam trupem ;p) chyba znowu się od tej pary uzależnie ;p
    Już się bałam że nie będzie mi dane przeczytać wszystkich opowiadań, cieszę się że to była tylko krótkotrwała awaria...uff. Czekam bardzo bardzo bardzo niecierpliwie na uzupełnienie starych notek i dodanie nowych. (zwłaszcza na "Między nami nic nie było", jest świetne! )
    pozdrawiam bardzo ciepło i trzymam kciuki żeby przeprowadzka na blogspot była szybka i przyjemna :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uffff, a juz się bałam że pieprzło na amen ^ ^ Dawaj te notki szybciutko, bo przerwało mi w super momencie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ano witam. : 3 Jako, że nigdy mi się na onecie konta zakładać nie chciało, to nie komentowałam. Tak, wiem. Jestem leniem. Ale teraz postaram się odkupić grzechy! Przyrzekam! Ale to dopiero jak wejdę na komputer, bo na telefonie nic się nie da robić, o zakładaniu konta na blogspocie nie mówiąc.
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia (jaką jest blogspot), bakanekomata. ;w;'

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż. Ja, tak jak poprzednicy, cieszę się z przeniesienia bloga i czekam na aktualizację opowiadań.
    Wszystkiego naj i powodzenia w prowadzeniu bloga~

    OdpowiedzUsuń