czwartek, 23 grudnia 2021

Życzenia


Byliście grzeczni w tym roku? Bo to opowiadanie jest tylko dla grzecznych dzieci :-)

Kochani, czymże byłyby same życzenia bez odpowiedniego opowiadania o naszej ukochanej parce, świętach i pierniczkach? Niczym! Ale zanim przejdziemy do nowej historii, chciałabym życzyć Wam szczęśliwych, zdrowych, pogodnych, spędzonych w rodzinnym gronie świąt Bożego Narodzenia. Abyście wypoczęli, najedli się smakowitości oraz dostali swoje wymarzone prezenty!

Cudowną okładkę zawdzięczamy Kathe, która mnie dosłownie rozpieszcza obrazkami. Jak się przyjrzycie, to przedstawia ona Naruto na bombkowym wózku i Czarnuszka! Obrazek jest przesłodki i postanowiłam go niecnie wykorzystać w tym opowiadaniu.

Dodaję dziś trzy rozdziały, ponieważ jestem przekonana, że jutro nie znajdę nawet sekundy czasu, by usiąść przed komputerem. Kolejne pojawią się w pierwszy i drugi dzień Świąt, bo mam nadzieję, że wieczorami będę miała czas na pisanie (opowiadanie ma już kilka rozdziałów, ale jeszcze brakuje mu zakończenia, bo zabrakło mi czasu teraz, przed świętami). Jeśli się nie wyrobię, ostatnie rozdziały pojawią się przed Nowym Rokiem.

Także, nie przedłużając, zapraszam na Świątecznego Sasuke!


7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dużo szczęścia i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  2. Trochę późno, ale mam nadzieję, że miałaś udane Święta i życzę szczęśliwego Nowego Roku!! 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest za późno, nie jest! Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku!

      Usuń
  3. Ja też późno, a więc - wszystkiego najlepszego z okazji Nowego. By przyszły rok przyniósł mnóstwo fantazji i weny! Byś miała siły nas dalej rozpieszczać. Od 2013/2014r. Nadal jesteś moją ulubioną autorką opowiadań Yaoi w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku! Dziękuję za tak miłe słowa!

      Usuń
  4. Dobrego nowego roku!
    W końcu jestem po sesji więc mogę z czystym sumieniem się rozsiąść i czytać <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń