czwartek, 28 grudnia 2023

Spis treści

OGŁOSZENIA

Blog z opowiadaniami yaoi o Naruto i Sasuke. Opowiadania zawierają sceny tylko dla osób pełnoletnich (+18), czytacie je na własną odpowiedzialność. 


Ostatnio dodana notka:

Opowiadanie Świąteczny Sasuke, rozdział 13 dnia 17.12.2023, rozdział 14 dnia 22.12.2023, rozdział 15 dnia 28.12.2023


Zapraszam na mojego wattpada:



 OPOWIADANIA


Opowiadanie „Jak dzień i noc” dedykowane jest czytelnikom bloga ayanami-opowiadanka.blogspot.com


~ Jak dzień i noc ~

Dzień

Noc

Epilog




~ Między nami nic nie było ~

||  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23]  … 



~ Dzieląc światłem mrok ~

||  [1] [2] [3] [4] [E] ||



~ Każdy ma swoją cenę ~

||  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] ||



~ Niewolnik ~

||  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7*] [8*] [9*] ||



~ Kapłan Kyuubiego ~

||  [1] [2] [3] [4] [5] [6] - ZAWIESZONE ||



~ Ona to on! ~

||  [P] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [E] ||



~ Czas nieba ~

||  [1] [2] [3] [4] [5] …



~ Mój najlepszy przyjaciel ~




~ Akwarele ~

||  [1] [2] [3] [4] [5] ||



~ Jak to się mogło stać?! ~


||  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18]  ||



~ Szczęście w nieszczęściach ~


||  [G] [PW] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]  ||



~ Dwie strony świata ~


||  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [E]  ||



~ Szantażowany ~


||  [1] [2] [E]  || 



~ Dziesięć tysięcy szczęśliwych chwil ~


*||  [1] [2] [3] [4]  ... 



~ Kochanie, poznaj moich rodziców ~


||  [P] [1] [2] [3] ... 



~ Wakacyjny klimat ~

*|| [1] [2] [3] [4] [5] [6] ||



~ Z rodziną to tylko na zdjęciach ~

|| [1] [2] [3] [4] [5] [6] ||



~ Ach ten kurczaczek! ~

|| [1] [2] [3] [4] [5] [6] ||



~ Świąteczny Sasuke ~

*|| [Ż] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]  ...


~ Czujesz miętę? ~

||  [P] [1] [2] [3] [4] [5] [6]   ...



One-shoty




Drabble

 [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] 


Legenda:
* – opowiadania NaruSasu
... - opowiadanie kontynuowane
|| - opowiadanie zakończone


425 komentarzy:

  1. Co jedno opowiadanie, to lepsze ^.^ Ja sama jestem wielką fanką każdego z nich, ale największą miłością darzę "Tatuś" (marzę o jakimś zbiorze scenek, które opisywałyby dalsze życie tej trójki xD) i "Dzieląc światłem mrok" - oba czytałam już chyba setki razy i właściwie, to częściowo mogę je recytować z pamięci. Naprawdę, podziwiam cię za wytrwałość w pisaniu =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak szybko przeniosłaś wszystkie opowiadania na nowego bloga. Mam nadzieję, że równie szybko pojawią się nowe rozdziały:) Bo piszesz naprawdę świetnie!!!
    Hilda

    OdpowiedzUsuń
  3. nie działa 13 rozdzial między nami, otwiera się jako 12.
    a tak wgl, to nawet nie wiesz, jak się ciesze, że przenioslaś się na blogspota. pozdrowianka. ~shin-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejną zajebistą notkę lub one-shota ;3

    Może spodoba ci się pomysł taki iż mogłabyś napisać, że oni się poznają na jakimś obozie, np. harcerskim. Wyruszą po coś do lasu i się zgubią. Tak narodzi się piękna, skomplikowana lecz wieczna miłość. ^^

    Pozdrawiam.
    Liv ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, mam tekst o obozie, coś w rodzaju zielonej szkoły xD ale póki co tylko kawałek napisany xD można mnie molestować o niego, ale dopiero po Nowym Roku xD no i chyba nie do końca odpowiada prośbie, ponieważ gubi się tylko jedna osoba xD hn, pomyślimy nad nim xD (tak nawiasem, ja mam wszystko xD)
      a, no i prośby są zawsze mile widziane, tylko uprzedzam, że pisanie w moim wypadku baaardzo długo trwa, ostatniego one-shota na zamówienie pisałam jakiś miesiąc xD

      Usuń
    2. Wiesz co, ayanami, ja się zastanawiałam ostatnio, czy Ty czasem nie pisałaś już SasuNaru/NaruSasu o wszystkim? Bo co rusz jak jakaś prośba to "mam już tekst o (...)". xD Nie, żebym się skarżyła. ^.^

      Usuń
    3. ja po prostu mam niezliczoną ilość pomysłów xD
      nie, z całą pewnością jest coś, czego nie mam xD

      Usuń
    4. Wiem! Na pewno nie masz żadnego tekstu z aniołkami, prawda? O, albo z wilkołakami!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hę? o.o No to... na pewno nie masz niczego z... z... z... Kurde, nie wiem. ._. Ja bym chętnie poczytała coś w typie Akwareli, ale bez żadnych gangów, po prostu nauczyciel zabujany w uczniu. (ja mam chyba jakąś obsesję, ale uwielbiam takie historyjki xD) Masz coś takiego? Maaasz?

      Usuń
    2. akurat z relacji uczeń-nauczyciel mam gdzieś w zeszycie z pomysłami prawie całego one-shota o tym, że Naru jest nauczycielem akademickim, a Sasu jego studentem (pisałam go na nudnych wykładach xD). mam kilka tekstów o tym, że obaj są uczniami w jednej szkole, właściwie, mam w planie dodać jako następnego one-shota taki tekst o szkole, o tym, że Naruto i Sasuke mieszkają razem w pokoju w internacie. później mogę w jakąś wolną chwilę przepisać na komputer ten pierwszy tekst xD dużo piszę w zeszytach, kiedy nie chce mi się ślęczeć przed kompem i wiele tekstów mam na papierze xD

      Usuń
    3. Hah, ja z kolei prawie nic nie piszę w zeszytach, (mam paskudne pismo - sama po roku czy dwóch nie rozczytuję się ze swoich starych opowiadań, co najwyżej kilka wyrazów >.<) a na komputerze to mogę pisać non stop.
      A ten one-shot SasuNaru czy NaruSasu? NaruSasu pewnie, nie? :< Nie lubię NaruSasu, ale w Twoim wykonaniu przeboleję. ^.^

      Usuń
    4. akurat SasuNaru, mimo że Naruto jest starszy xD

      Usuń
    5. No to mam już się na co cieszyć. Czekam niecierpliwie. ^.^

      Usuń
    6. To ja chcę :D

      Usuń
  6. nie działa link do drugiego rozdziału "Czasu nieba" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt !! życzy ci twoja fanka, która tez pisze. Pisałam na poprzedniej wersji jak dzien i noc, ale onet robi kawały. Jakby co informuj mnie o notkach ^^ http://something-like-yaoi.blogspot.com/. Czytam cię od dawna!!Kocham twoją twórczość

    Pozdrawiam i jeszcze wesołych świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey. Twojego bloga zaczełam czytać jakiś czas temu. Bardzo mi się podoba opowiadanie między nami nic nie było. Zaraz po nim jest one-shot jinchuuriki. Fajne jest to, że masz tak wiele wspaniałych pomysłów:) Oby Cię nigdy wena nie opuściła :D
    amaterasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na kontynuację "Czasu nieba" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się niedługo, bo przecież musimy wiele powyjaśniać xD

      Usuń
  10. Twoje opowiadania działają na mnie kojąco :D gdy mam doła czy coś to lubię tu wejść i poczytać twoje opowiadania. Miałabym natomiast prośbę... Jak to w życiu bywa nie zawsze wszystko kończy się happy endem, na który liczymy, dlatego czy mogłabyś pogłowić się nad jakimś nie-happy-endowym opowiadaniem? Czasem moje "doły" - jak to wcześniej ładnie określiłam - napawają mnie ochotą do zaznania cierpienia (spokojnie nie tne się xD)
    Nie zna się mnie na blogach, tak jak niektórych, dlatego się przedstawię jako Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złe zakończenie? jaj, to jest życzenie godne spełnienia, bo póki co, tylko "Jak dzień i noc" nie kończyło się do końca szczęśliwie xD popracuję nad tym i dam znać, jak mi idzie xD może jakiś one-shot? zobaczymy xD

      Usuń
  11. podpisuję się pod powyższą wypowiedzią. złe zakończenia rządzą. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie żałosne jest to, że nie czytasz innych blogów a już o komentowaniu ich nie wspomnę.
    Opowiadania piszesz nawet fajne, ale znowu długo trzeba czekać na nowe notki. Zrób coś z tym, jeśli się da. I dokończ wreszcie te wszystkie zaległe historie.
    To tyle ode mnie i nie gniewaj się, bo nie jestem żadnym hejterem. Chcę, abyś poświęcała czas też innym.
    Pozdrawiam i weny życzę.
    ~cn blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie żałosne jest to, że trujesz dupę innym. Nie każdy ma czas ślęczeć nad monitorem całe dnie, by pisać czy komentować. Z własnego doświadczenia wiem, że nie można pisać niczego na siłę, bo wychodzą wtedy słabe teksty.
      Też piszę, rzadko komentuję, ale Ayanami odwala kawał świetnej roboty i wcale nie uważam, by za mało pisała. To jeden z lepszych blogów jakie czytałem, chociaż nie jestem wzorowym czytelnikiem i komentuję cudze blogi raz na rok. Btw, nie można nikogo zmusić do czytania innych blogów ani rozkazywać komuś, co ma pisać, kiedy ma pisać i ktore opowiadania kończyć... A komentarze z przymusu nie są niczego warte.
      Pozdrawiam, BlueBoy

      Usuń
    2. hn, ja tam nie mam co się tłumaczyć. blog się nie podoba, proszę wyjść.
      a tak poza tym, albo czytam Wasze blogi i komentuję, nic nie pisząc, albo piszę dla Was opowiadania, nie czytając, bo ja nie siedzę na komputerze dzień i noc, by wszyscy byli zadowoleni. wybierajcie, co wolicie.

      BlueBoy, dzięki za wstawiennictwo xD fajnie, że jesteś xD

      Usuń
    3. Ano jestem, tylko zawsze taki cichociemny, bo studia mi komentowac nie daja =P Ale jestem zawsze ze wszystkim na biezaco ^^
      Blue

      Usuń
    4. coś o tym wiem xD

      Usuń
  13. Widać, jakie trudne jest dla niektórych czytanie ze zrozumieniem. Spójrzcie na powyższy komentarz. Nikt nie powiedział, że Twoje opowiadania są żałosne. Żałosne jest tylko oczekiwanie na kolejne części.
    ~cn blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli uważasz moje starania za żałosne, to nie czytaj tego bloga i się z nim nie męcz. lubię pisać, a notki wrzucam nie dla siebie, a dla innych. i jakoś inni, mimo że czekają, to rozumieją, że mam swoje życie.
      zresztą, nie wiem, co masz do mojego tempa, notki są praktycznie co tydzień, a już góra co dziesięć dni, ciekawa jestem, czy na innych blogach faktycznie wszyscy utrzymują takie tempo bez wyjątku. bloguję od lat i przeważnie jest tak, że przez pierwsze miesiące wszystko jest pięknie, a potem coraz rzadziej, aż blog jest zawieszany. gdy zaczynałam, czytałam masę blogów, teraz żaden już nie istnieje, bo ludzie tracą zapał. co powiesz o ich systematyczności i tempie? poza tym, są blogi, które teraz czytam i komentuję. na notkę na jednym z nich czekam od świąt i co? mam najeżdżać na autorkę, bo za wolno? a może ma powody, dla których nie pisze?
      ta dyskusja nie ma sensu, a ja nie muszę się tłumaczyć

      Usuń
    2. Spoko loko. Powodzenia życzę.
      ~cn blue

      Usuń
  14. Hey hey! Kiedy możemy spodziewać się kolejnego odcinka? ;D Życzę weny i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we wtorek mam egzamin, więc jakoś po nim, póki co się uczę xD trzymajcie za mnie kciuki xD

      Usuń
    2. Będę trzymać, powodzenia! ;)

      Usuń
  15. I
    Ja się zaaabije <3
    Czemu? Już mówię.
    Po raz fafnasty próbuję naskrobać w cholerę długi motywujący komentarz zawierający mój zachwyt i opinię o twym blogu, a tu wyskakuję jakiś bug/inteligentnie zamykam kartę/blogspot robi mi kawał/laptop mi się przegrzewa itp itd. No szału można dostać.
    Jestem jednak masochistką z powołania, więc zaczynam pisanie raz jeszcze. Pal sześć, doceń me starania przynajmniej, bo jak pisałam to pierwszy raz, to ponad 4000 znaków było... I poszło w chuj, za przeproszeniem...
    Dobrze, ogólnikowo napiszę na końcu, a teraz każde z opowiadań mniej więcej ocenię wedle mego gustu. :3
    I zrobię wyjątek i zacznę od końca wyrażać opinię, bo czemu by nie.
    One shoty.
    Przeczytałam wszystkie prócz jednego, i mniej więcej streszczę.
    Jinchuuriki - ... Ty serca nie masz. Lubię sad endy, wręcz je kocham, ale tutaj bogu dziękuje, że jest happy end. Piękne, to jest po prostu piękne! Zakochałam się, a co!
    Jednak nie sen - To jest właśnie ten, którego żem nie przeczytała.
    Za karę - Wybacz, ale ten one shot jakoś do mnie... Nie przemawia? Nie jest zły, ale po prostu nie wpada w mój gust.
    Potknięcia romantyczne - Filozoficzne i nie powiem, inne.
    Ty i Ja - Omomomomomomom *w* To jest boskie, boskie, boooskie! Ostatnie zdanie mnie urzekło : " Ta noc nigdy się nie zdarzyła, wyrwana z czasu i miejsca." Mogę za nie wyjść? Jako autorka mi pobłogosławisz? XDDD
    Żyć dalej - Kurde balans! Nie czytałam tego OO XD Gdzie to się uchowało...
    Jak księżniczkę - Mimo, że nie lubię idealnych postaci, tak zwanych bohaterów, tutaj jakoś mnie to nie zraziło. Nie powiem, pięknie napisany one shot.
    Kometa - XDDD Czytałam już gdzieś coś podobnego. XDD Zboczony Kyuu, nie ładnie... Brutalnie jest, a to lubię. (sadystka ze mnie, wiem wiem) Natomiast końcówka mnie rozczuliła, jeśli dobrze pamiętam, to łezka mi się w oku bezczelnie zakręciła.
    Tatuś - Omghf. Szczerze? Dzięki temu one shotowi trafiłam na twojego bloga, więc wielbię go po wsze czasy. *__* I w dodatku jest piękny. Stylistycznie piękny. (Jezu, znowu prawie mi komentarz zarypało, Jezu.. XDDD)
    Granica - A to, to ja już kocham na wieki wieków, Amen. Uwielbiam takie wątki przyjacielskie, które zamieniają się w coś więcej. Najlepsze związki opierają się na przyjaźni i wzajemnym zaufaniu, inne to nie związki, tylko tanie podróby... ><
    Przechodzim do opowiadań.
    Akwarele.
    Mroczne, trzyma w napięciu i posiada w sobie to coś, co każe natychmiast czytać dalej. Uwielbiam opowiadania mafijne i sprawy honoru.
    Mój Najlepszy Przyjaciel.
    Na razie to dużo o tym powiedzieć nie mogę, ale... Sasuke to straszna zołza. Taka księżniczka, co to nie ja. .o. Współczuje Naruto i tej jego siostrze. XDD
    Czas Nieba.
    Ja wiem... A przynajmniej podejrzewam... Naruto był bity? Jego mąż znęcał się nad nim? Jest taki strachliwy i płochliwy, że od razu przyszło mi to na myśl. No i ten Gaara... To jego lodowate spojrzenie. Ta jawna niechęć. Przeszło mi przez myśl takie głupie, że może rudy myśli, że Sasuke... A zresztą, powiem Ci, czy się sprawdziło, jak już się wyjaśni. XD

    OdpowiedzUsuń
  16. II
    Ona to On.
    Oglądałam wczoraj film o tym tytule, właśnie dlatego, że mi się skojarzył z twoim opem. Pal sześć, że Sasuke to idealna męska wersja Mary Sue, pal sześć, że takie ciacha nie istnieją, pal sześć, że moja damska wersja mnie wygląda zupełnie jak męska wersja Naruto, pal sześc, że zgubił cycka, choć to bardzo fajnie brzmi... To opowiadanie jest boskie. BOSKIE! zakochałam żem się. Tylko powiedz mi, ten selekcjoner w końcu go wziął? bo na końcu nie jasno zostało to powiedziane. I przy okazji... Wyobraziłam sobie taką blondynkę, co wyciąga ku mnie dłoń i "Cześć, Jestem Naruko i zgubiłam cycka, pomożesz mi go znaleźć?" XDDDD
    Kapłan Kyuubiego.
    T...T...To... Jest... *___* Jako wielka fanka brutalnych sad endów tudzież sadystów, jestem zachwycona, a co! XD Mimo to, na miejscu Naruto, ja zachowywałabym się sto razy gorzej... On powoli zaczyna się... dostosowywać? Ja bym wolała, żeby mnie zatłukł na śmierć, niż żyć dalej takim losem. Ale, ale! Ja jestem dziwna.. XDD
    Niewolnik.
    Pierwsze parę rozdziałów zmuszałam się do czytania. Miałam ochotę rzygnąć tęczą, od tej słodkości i - boże boże boże - końcówek! Kurwica mnie brała, jak widziałam te wszystkie... T^T Ale przedstawienie naiwnego i słodkiego świata NaruTKA wyszło Ci pięknituKO. XD Potem akcja się rozkręca, a ja i tak sądzę, że Sasek jest za miły. O wiele, za miły. A ostatnie rozdziały... Sasuke cofnął się w rozwoju, a Naruto awansował na poziom hard. Inaczej tego nie ujmę. XD
    Każdy ma swoją cenę.
    To opowiadanie zmusiło mnie do życiowych kmin... .o. Przede wszystkim, nie każdy. Ja za żadne książki i laptopy świata nie zrobiłabym tego co Naruto. Ogólnie to może nie jestem obiektywna, ale mnie naprawdę nie łatwo przekupić. Wychowałam się na zasadzie, że wiem, iż nie wszystko mogę mieć, i mi to nie przeszkadza. I... Sasuke to świnia. XD Mów co chcesz, ja zdania nie zmienię. Jestem wielkim wrogiem alkoholu, mam uraz z dzieciństwa, nie wybaczam tego, co ludzie robią po pijaku, więc Sasek u mnie rozgrzeszenia nie dostał. Świnia i już. XDDDD
    Dzieląc Światłem Mrok.
    I <3 it. Fantasy + Sasuke + Wampir + Idealizm = JEZUS MARIA WSZYSCY ŚWIĘCI, MOJE OCZY, MOJE OCZY! ZA DUŻO SEKSAPILU W JEDNYM MIEJSCU! XDD Kyaa, będę miała ślinotok... XDD Ty nikczemna istoto! XD
    Między nami nic nie było.
    Scena, kiedy Sasuke widzi Naruto w barze? Bezcenna. Spadłam z łóżka z śmiechu. XD Ciekawi mnie, jak to rozegrasz. Mam trzy domysły.
    1. Naruto magicznie odzyska pamięć i będą żyli długo i szczęśliwie, dopóki z nieba nie spadnie Voldemort. (drugą część się usunie XD)
    2. Rozpoczną swoje laff story od nowa.
    3. Powoli będzie sobie wszystko przypominał, a Sasuke będzie go uwodził, czyli połączenie dwóch powyższych. .o.
    Jako wielka fanka sad endów powiem szczerze, tu mi on nijak nie pasuje. Dwa razy w jednym opo?! No błagam, to już okrutność jest... XDD Bestialstwo.
    Jak Dzień i Noc.
    Sad End. Kocham to opowiadanie. Zawiera w sobie... Taką nutkę magii.

    A teraz ogólnie.
    Stylistyka, fabuła, pomysły, ortografia, interpunkcja, nie sprawiają Ci jak widzę żadnych problemów. Piszesz lekko, tak, że czyta się tekst bez zgrzytów i większych problemów.
    Kontynuacja nie blednie, ciągle zaciekawia. Za to jest spory plus.
    Czytałam ostatnio, na Czasie Nieba chyba, że ktoś się czepiał twojego "nieregularnego" dodawania notek. Zaliczyłam takiego facepalma i święte oburzenie, że szkoda gadać. Nie przejmuj się takimi idiotami, pewnie zazdrości Ci tego, że potrafisz tyle czasu wysiedzieć na jednym blogu, który ciągle nie traci sensu przesłania. Podziwiam Cię za tą wytrzymałość, gdyż tak długie prowadzenie bloga to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, jeżeli ukończyło się już szkołę.
    Błagam, żeby to się dodało, błagam! .o.
    Zapraszam do siebie, gdybyś miała ochotę.
    http://opowiadania-yaoi-na-podstawie-naruto.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny, Stockhell.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś dodać next rozdział kapłana ?....proszeeeeeeeee :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest jeszcze skończony, przykro mi. mam chwilowy zastój z tym opo, nie mam pomysłu, co dalej. albo inaczej, wiem, co dalej, ale jestem w takim momencie, że nie wiem, jak połączyć to "co dalej" z tym, co napisałam. spokojnie, opo zostanie skończone, tylko muszę... wybrnąć z kłopotliwej sytuacji xD

      Usuń
  18. Myślisz, że mogłabyś napisać opowiadanie inspirowane Ai no Kusabi? Tym razem może ze szczęśliwszym zakończeniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. um, nie wiem, nie myślałam o tym xD ledwo pamiętam to anime, oglądałam je kiedyś, ale... nie wiem, trudno powiedzieć

      Usuń
  19. A przed wyjazdem nie dasz rady nic dodać? Nie masz nic w zapasie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę udanych ferii. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  21. czy jest możliwość, ze wkrótce dodasz kolejny rodzial Kapłana? :-)
    pozdrawiam i życze miłych ferii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebawem coś się pojawi, ale nie będzie to "Kapłan". mam napisane trzy strony następnego rozdziału tego opowiadania i serio, nie wiem, co dalej! po prostu się zacięłam, nie mam pomysłu! ale spokojnie, postaram się coś wymyślić, bo chcę zacząć powoli wyjaśniać historię przeszłości Sasuke, ale... no właśnie. brak pomysłu.

      Usuń
  22. Kiedy następna notka? Mogłabyś w najbliższym czasie dodać następną część "Między nami nic nie było"? Czekam z niecierpliwością. Weny, weny i jeszcze raz weny :*
    amaterasu

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem tu pierwszy raz i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Na pewno będę tu wracać i nadrabiać zaległości. Sama próbuję swoich sił, zapraszam do przeczytania i oceny. Potrzebuję kogoś kto pisze i coś już o tym wie, może mi doradzić( ewentualnie odradzić pisanie ;p) www.joeybeey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ayanami, ayanami! Napisałabyś coś (najlepiej dłuższe opowiadanie, ale zadowolę się też one-shotem ^.^") o Naru-męskiej prostytutce, który nagle odkrywa, że podoba mu się jeden z klientów (no, chyba każdy wie, kto byłby tym klientem)? *.* Błagam, ja uwielbiam takie rzeczy, błagam, błagam, błagam.
    Znając Ciebie, zaraz powiesz, że już coś takiego napisałaś, ale nie możesz wymyślić zakończenia. Mam rację? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam xD co będę kłamać. no i nie ma zakończenia, to prawda. stary tekst jak świat, nie wiem tylko, czy do końca by odpowiadał kryteriom, bo to bardziej klient się zakochał, a Naru nie chce się przyznać, że też go kocha, bo to by spowodowało pewne komplikacje... hmm... coś takiego odpowiada? one-shot?

      Usuń
    2. Odpowiada, jasne, że odpowiada!
      Ayanami, pytałam raz, zapytam i kolejny - Czy ty czegokolwiek nie masz? XD

      Usuń
    3. nie wiem, czego nie mam! ja mam po prostu bujną wyobraźnię i jak coś mi wpadnie do głowy, to natychmiast to spisuję, żeby nie zapomnieć. a jak ja potrafię mieć kilka pomysłów dziennie, to tak wychodzi.
      więc one-shot się pojawi jako następny, ale wcześniej dodam rozdział do któregoś z opowiadań, okej? i tak muszę dopisać zakończenie xD
      mam jeszcze opowiadanie o mafii i złym Naruciaku, będącym jej szefem i tam Sasuke jest dziwką, ale pojawi się ono później-później, ponieważ najpierw coś muszę skończyć, np. "Czas nieba" albo "Mój najlepszy przyjaciel"
      ech
      wykończycie mnie

      Usuń
    4. A że wykończymy to nie miej wątpliwości. Zwłaszcza ja, ja taka zła pijawka jestem, co się uczepiła, bo żaden inny działający blog SasuNaru jej się nie podoba. xD
      Mafia i zły Naruciak...? No, ja tam wolę, jak Naru robi za słodziaka, ale jak mafia to chyba ten szczególik przełknę. ^.^

      Usuń
    5. oj, taki zły Naru też jest fajny xD ogólnie, Naruto zawsze jest fajny xD ale mam też opo, gdzie Naru jest złym słodziakiem (można? można!) xD dobra, nic już nie mówię, to przyszłość xD obecnych teksów jest wiele, więc to na nich muszę się skupić xD serio, bo jak zacznę wymyślać, to wszystko pozaczynam, a nic nie skończę. no ja nie mogę tych zakończeń! zawsze nie wiem, jak skończyć i długo to u mnie trwa! mam one-shoty, które zaczęłam pisać jeszcze przed Jinchuuriki, które jeszcze nie mają zakończenia, bo... no... pisałam je, a potem wymyśliłam coś innego, ciekawszego, a potem jeszcze coś innego... tak to u mnie wygląda. a czasem, po roku, napada mnie wena i bam! kończę, tak jak ten ostatni bonus. pierwsze jego rozdziały napisałam właśnie z jakiś rok temu. muszę tylko po prostu mieć jakiś bodziec i od razu przychodzą mi do głowy pomysły xD więc nic straconego u mnie, wystarczy pozostać wiernym i śledzić bloga, a w przyszłości wszystkiego się doczekacie xD
      ale się rozgadałam ^^

      Usuń
    6. Łał, co za inspirująca przemowa. xD
      Ja z kolei mam odwrotnie - wiem co jest na początku, wiem z najdrobniejszymi szczegółami co zrobię na końcu, ale za cholerę nie wiem, jak połączyć koniec i początek w jedno. xD

      Usuń
    7. ja kompletnie nie mam głowy do zakończeń. ale się staram! czasem przychodzą mi łatwo, a czasem... ech... czasem stanę w miejscu i koniec i dopiero po jakimś czasie jestem w stanie cokolwiek napisać xD tak już mam i tyle
      jestem gadułą, a jak się mnie ktoś o coś z własnej woli pyta, to już przepadł. ja nie umiem się wypowiadać w jednym zdaniu xD

      Usuń
    8. hahahah. Ja z zakończeniami jakby co mogę pomóc, jak uda mi się przypomnieć mój nr gg to Ci podam i pomogę, jak się zatniesz, co Ty na to? Bo ja mam sto pomysłów na minutę, a brak jakiegokolwiek pomysłu na to, co powinno być w środku. Kończy się to setkami zaczętych opowiadań i ani jednym skończonym, oczywiście. xD

      Usuń
    9. z przykrością muszę odmówić xD po prostu muszę sobie z tym radzić sama xD tym bardziej, że często zmieniam koncepcję itp. ale dzięki za propozycję xD

      Usuń
  25. Uwielbiam Twojego bloga :) Pięknie piszesz. Prośba: Wiem, że nie lubisz jak się nalega, ale nalegam xd dodaj rozdział do "Czas nieba" to opowiadanie mnie bardzo fascynuje i mam nadzieję, że będzie dłuugie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłem na bloga przypadkiem i przeczytałem wszelkie opowiadania na nim zamieszczone i cóż mogę rzec..jest wspaniały...każde, tak każde opowiadanie mnie urzekło, a w szczególności dwa.."jak to się mogło stać" i "ona to on"...cóż po prostu cudowne, śmieszne i co najważniejsze inne...
    Szczerze uwielbiam tego typu opowiadania(szczególnie te typowo kobiece;p) no..ale co się spodziewać po zniewieściałym chłopaku jakim jestem;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam w zacnym gronie xD cieszę się, że się podobało i dziękuję, że zostawiłeś komentarz xD zaskoczyło mnie, że akurat "Jak to się mogło stać?!" przypadło Ci do gustu, ale to dobrze, że trafiam nie tylko w kobiecy gust xD
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. no wieeesz, ja lubię tego typu opowiadania, gdyż..jako osoba dość zniewieściała (jestem gejem)bardzo często robię za "kobietę" w związku, więc jak najbardziej takie opowiadania są w moim gusciexD , ale nie tylko..;);p

      Również pozdrawiam;)

      Usuń
    4. mi bardziej chodziło o fakt, że Naruto był w ciąży xD myślałam, że dla facetów to po prostu śmieszne (i że zostanę wysłana na leczenie!) xD ale cieszę się, że tak nie jest xD

      Usuń
    5. wiesz co, to nie jest śmieszne, czasami fajnie jest poczytać o czyms nierealnym jak ciąza u faceta...mimo wszystko tego kobietom zazdroszcze...(choć nie porodu brrr...)

      Usuń
  27. Wiem, że te ciągłe pytania są męczące (przepraszam), ale...będzie można liczyć na coś nowego w tym tygodniu? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, spokojnie xD po prostu mam trochę zajęć, myślałam, że już następnego dnia po tej całej "Grze" i układaniu planu coś będzie, ale jestem zaganiana xD postaram się jednak do weekendu coś dodać xD

      Usuń
  28. Będzie kontynuacja ,,Między nami nic nie było'' ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, będzie xD jak przy opowiadaniu jest wielokropek, znaczy, że pojawiać się będą dalsze rozdziały xD

      Usuń
    2. Taaak? :D To świetnie! Strasznie spodobało mi się to opowiadanie <3 Jestem tu nowa, ale chyba zostaję na dłużej :)

      Usuń
    3. A raczej: na pewno zostanę ^^

      Usuń
  29. Jestem pełna podziwu dla tego co robisz, pomysłów i jak potrafisz fajnie poprowadzić historię.
    Niektóre zaś były dla mnie tak niesamowicie depresyjne że musiałam zjeść kubełek lodów na osłodę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeczytałam wszystko.
    Niektóre opowieści bardzo mnie rozpaliły, niektóre zdołowały, ale zawsze towarzyszyły jakieś emocje.
    Dziękuje Ci za to będę wyczekiwać kolejnych wpisów na tym blogu.
    Nie rozumiem tylko jednego ;) - dlaczego Sasuke musi jeździć jakimś BMW? Nie mógłby to być przykładowo taki Mercedes Benz klasy G?
    Pozdrawiam! Weny, czasu i jeszcze raz czasu!
    ehoon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samochody... ekhm... jeśli o nie chodzi, to jestem kompletną ignorantką xD po prostu się na nich nie znam xD

      Usuń
  31. Za ile dodasz "opowiadanie czytelników" ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem, póki co mam napisany tylko początek. ale to kwestia wolnego czasu, myślę, że spiszę je w święta, jak mi natchnienie pozwoli xD

      Usuń
    2. Pytam tak z ciekawości.
      Wiem jak to jest z weną i czasem bo sama prowadzę bloga SasuNaru/NaruSasu.
      Podziwiam cię za te wszystkie opki i shoty bo ja póki co pisze jedno opo i czasami jakiegoś shota i są dni kiedy nie mogę nawet napisać zdania albo nie mam owego czasu.
      Eh.. powodzonka, weny i duzo czasu ;)
      Wyczekująca "opowiadanie czytelników" ; "między nami nic nie było" ; "one-shoty" i "drabble" (czy jakoś tak xd) i wierna czytelniczka Liv.

      Usuń
  32. Nominowałam twojego bloga do "Versatile Blogger Adward" :)
    szczegóły: http://nieidealni-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wesołych świat Ayanami !!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wesołych świąt, mokrego dyngusa oraz duuużo weny ;)
    amaterasu

    OdpowiedzUsuń
  35. Wesołych świąt :)
    Z

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz, wczoraj dokonałam bardzo ciekawego odkrycia ucząc się na spr z pozytywizmu. Natknęłam się bowiem na wiersz "Między nami nic nie było" Adama Asnyka i czytając zarówno wiersz, jak i jego interpretacje, nieomylnie skojarzył mi się z Twoim opowiadaniem xd mordka mi się cieszyła jak nie wiem! Szczególnie ta interpretacja - normalnie streszczenie twojego opowiadania :D Ale to fajnie. Zgaduję, że wiersz był natchnieniem? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mądra chusteczka xD tak, tak, wiersz jak najbardziej był natchnieniem, planuję dodać go na koniec opowiadania xD żeby każdy wiedział xD

      Usuń
    2. Nie wytrzymałam i musiałam przeczytać ten wiersz. Zgadzam się z "chusteczka aha", że jest to streszczenie Twojego opowiadania. Co świadczy tylko o tym, że masz talent do pisania. Opowiadanie jest świetną interpretacją wiersza "Między nami nic nie było" Adama Asnyka.
      Jest ono jedną z wielu odpowiedzi na pytanie "Dlaczego jestem uzależniona od wchodzenia na Twój blog?" :D
      Hilda

      Usuń
  37. Kiedy wstawisz nowa notke? Przepraszam, ze bez polskich znakow, ale pisze z komorki.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, uwielbiam twoje opowiadania<3
    Polecam mój nowozaczęty: pepe-first-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog, uwielbiam twoje opowiadania<3
    Polecam mój nowozaczęty: pepe-first-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Boziu.. jesteś NIESAMOWITA!
    Nie żartuję serio tak uważam. Twój styl pisania jest świetny^^ Opowiadanie ~Jak dzień i noc było yy.. Najlepsze?Najgorsze? nwm:/ Zależy, z której strony na to patrze.
    Najlepsze-ponieważ podobała mi się ogółem cała fabuła tej historii.
    Najgorsze-ponieważ nie mogłam doczytać! Płakałam jak małe dziecko..
    Co do innych opowiadań też są świetne,ale TO pierwsze opowiadanie utkwi mi w głowie już na zawsze^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Hey! Kiedy można spodziewać się nowego odcinka "Między nami nic nie było"?
    ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończymy z "Dwie strony..."
      został tylko ostatni rozdział i epilog, więc niebawem xD

      Usuń
  42. Kapłan Kyuubiego xzawieszony!? Ni9e wierze... moje ulubione opowiadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko na jakiś czas, obiecuję, że postaram się je ogarnąć, ale muszę... sama nie wiem, co właściwie muszę, chyba złapać pomysł i wenę na następny rozdział, bo utknęłam w miejscu i nie mogę ruszyć dalej. z całą pewnością je skończę, ale nie teraz. za jakiś czas.

      Usuń
    2. rozumiem, ale wiedz że będę czekała cierpliwie na to opowiadanie. Nie chodiz mi o to że inne są gorsze- właśnie nie! Czytam wszytsko co piszesz i uwielbiam to! Tylko chodiz o to, że to upodobałam sobie najbardziej, tak samo jak to się mogło stać i czas nieba. No nic pozdrawiam cie mimo wszystko 6^ życzę weny!@

      Usuń
  43. Masz obłędny styl pisania! Uwielbiam "Między nami nic nie było"! Z niecierpliwością czekam na kontynuację :D Kiedy kolejny rozdział? : ))

    OdpowiedzUsuń
  44. przy Dzieląc światłem mrok wspomniałaś, że lubisz fantastykę.. skoro tak, to planujesz w najbliższym czasie coś w stylu tamtego opowiadania? bo wyszło Ci obłędnie, a niestety jest krótkie i czuję niedosyt ;)mimo, ze nie jestem fanką wampirów to Sasu w takiej wersji wyszedł Ci niezwykle... seksownie! nie pogardziłabym czymś podobnym :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. mam pytanie...one shot jinchuriki...da sie z tego zrobic dluzsze opowiadanie>?|mysle ze to co napisalas ma potencjal na pare rozdzialow wiecej...fajnie by bylo zobaczyc np. z 8 , 10 rozdzialow...jak ise da oczywiscie i czy ci sie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  46. setny komentarz! XD jestem trochę... oststająca od społeczeństwa, więc~~ mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. a tak ogólnie, to jesteś moim guru, wiesz? kocham Twoje opowiadania i smutno mi jak długo muszę czekać na nowy rozdział (spoko, nie martw się. jestem okropnie niecierpliwa i dla mnie dziesięć minut to długo. ;^;) dobra, kończę, bo czytanie moich głupkowatych komentarzy powoduje... głupotę. XD

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej, kochana, żyjesz? "Dawno" niczego nie wstawiałaś, zaczynam mieć objawy zespołu odstawiennego :) Weny życzę!! I czekam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, jestem xD sesja po prostu, mam masę zajęć. w weekend będzie notka xD

      Usuń
  48. Więc... Nie wiem jak zacząć xD. Może tak. Bardzo podobają mi się twoje opowiadania. Nie jestem kimś kto widzi wiele błędów, gdy się wciągnę nawet nie zwracam uwagi. Ty na szczęście błędów nie robisz, z tego co zauważyłam tylko raz czy dwa coś mi się rzuciło w oczy. Czytałam kiedyś jednoparta ItaSasu, który bardzo mi się podobał, ale autorka musiała pisać go na szybko (jak sama wspomniała była wtedy u babci) i było wiele literówek. Wciągnął mnie bardzo, tak że nawet przymrużyłam oko na te błędy lecz bez nich jednopart byłby zdecydowanie lepszy. Tamten jednopart był moim ulubionym dopóki nie przeczytałam twoich. I szczerze, wszystkie twoje jednoparty zaliczają się do moich ulubionych. Nie potrafiłabym wybrać jednego. Co do opowiadań to czytam tylko skończone. Do twojego bloga dorwałam się niedawno, więc miałam co robić :). Ogólnie rzecz biorąc każde twoje opowiadanie zauroczyło mnie na swój sposób. Skończyłam wszystkie skończone opowiadania i czuję taki niedosyt, jakiego jeszcze w życiu nie czułam. Chyba porzucę swoje zasady i wezmę się za jakieś zaczęte opowiadanie, bo ten niedosyt nie daje mi spokoju ;).

    Więc życzę powodzenia w pisaniu i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozpieszczasz nas opowiadaniami :) I love U ;)
    ps. Jak tam sesja ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, już dawno po, zdałam wszystko, wróciłam do domu, pracuję, wieczorami nudzę się i postanowiłam ogarnąć opowiadania xD
      dziękuję za zainteresowanie xD

      Usuń
  50. mozna prosić kolejna NaruSasu :>? Jakiś oneshocik. fajnie by było jakby naru był starszy od sasa :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę, co da się zrobić xD oczywiście mam kilka tekstów NaruSasu, ale daleko im do końca xP
      moje czyszczenie dysku na razie utknęło w martwym punkcie, gdyż musiałam się zająć drugim blogiem.

      Usuń
    2. ja poczekam :3
      strasznie się ciesze, że nadal coś piszesz, nie jak większosc bloggerów...

      Usuń
    3. a więc z całą pewnością jakieś NaruSasu będzie xD
      cała przyjemność po mojej stronie, uwielbiam pisać i jeśli komuś sprawia przyjemność czytanie moich tekstów, to pisać będę xD

      Usuń
  51. Ile czasu dziennie poświęcasz na pisanie? Taka kolekcja tekstów robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudne pytanie xD nie wiem, naprawdę xP jak mam wenę, to w weekend, jeśli oczywiście czas pozwala, potrafię napisać krótkie opowiadanie w całości. staram się codziennie coś skrobać, nawet jeśli to ma być jedno zdanie. ciężko jest powiedzieć, ile dziennie.

      Usuń
  52. Hej.Jesteś zajebista. piszesz fenomenalne opowiadania. Można je czytać w nieskończoność. Powracam do twoich opowiadań dzień w dzień. I mimo że dodałaś tyle notek w ostatnim czasie, ja nie mogę się doczekać kolejnych. Odwiedzam twojego bloga codziennie i sprawdzam czy nie dodałaś czegoś nowego. Jesteś wyjątkowa. Zachęcasz czytelnika coraz to nowym opowiadaniem, i mimo wszystko dodajesz notki regularnie i za to jestem ci wdzięczna i na pewno nie tylko ja. Chciałam się spytać co z opowiadanie Kapłan Kyuubiego, bo jest to maje ulubione opowiadanie. Mam nadzieje, że do tego opowiadania wrócisz jak najszybciej. A gdyby było odwrotnie to czekam na nowe opowiadanie, które na pewno będą coraz lepsze. Życzę Ci weny. Pozdrawiam :) wierna czytelniczka XXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapłan będzie kontynuowany, nie wiem tylko kiedy xD to po prostu kwestia... złapania chwilowego pomysłu. czasem tak mam, że przez jakiś czas nie wiem, co dalej pisać (między innymi dlatego zawsze na blogu jest kilka tekstów, do których na zmianę pojawiają się rozdziały. gdybym zajęła się jednym i "utknęła", to długo by czytelnicy czekali), ale to minie. znaczy, wiem, co będzie dalej, ale nie mam w tej chwili pomysłu, jak to napisać.
      dziękuję Ci za wspaniały komentarz xD pozdrawiam!

      Usuń
  53. Mega podoba mi się Twój blog.
    Doczekać się nie mogę tak naprawdę dalszych losów 'Mojego najlepszego przyjaciela' ;]

    Sam pomysł na opko mnie zaskoczył;]

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  54. Sev22 grudnia 2012 01:34

    Wiem! Na pewno nie masz żadnego tekstu z aniołkami, prawda? O, albo z wilkołakami!
    Odpowiedz

    ayanami22 grudnia 2012 09:02

    Cholera, mam xD
    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Sev22 grudnia 2012 11:30

    Hę? o.o No to... na pewno nie masz niczego z... z... z... Kurde, nie wiem. ._. Ja bym chętnie poczytała coś w typie Akwareli, ale bez żadnych gangów, po prostu nauczyciel zabujany w uczniu. (ja mam chyba jakąś obsesję, ale uwielbiam takie historyjki xD) Masz coś takiego? Maaasz?
    ayanami22 grudnia 2012 14:31

    akurat z relacji uczeń-nauczyciel mam gdzieś w zeszycie z pomysłami prawie całego one-shota o tym, że Naru jest nauczycielem akademickim, a Sasu jego studentem (pisałam go na nudnych wykładach xD). mam kilka tekstów o tym, że obaj są uczniami w jednej szkole, właściwie, mam w planie dodać jako następnego one-shota taki tekst o szkole, o tym, że Naruto i Sasuke mieszkają razem w pokoju w internacie. później mogę w jakąś wolną chwilę przepisać na komputer ten pierwszy tekst xD dużo piszę w zeszytach, kiedy nie chce mi się ślęczeć przed kompem i wiele tekstów mam na papierze xD
    Sev22 grudnia 2012 15:14

    Hah, ja z kolei prawie nic nie piszę w zeszytach, (mam paskudne pismo - sama po roku czy dwóch nie rozczytuję się ze swoich starych opowiadań, co najwyżej kilka wyrazów >.<) a na komputerze to mogę pisać non stop.
    A ten one-shot SasuNaru czy NaruSasu? NaruSasu pewnie, nie? :< Nie lubię NaruSasu, ale w Twoim wykonaniu przeboleję. ^.^
    ayanami22 grudnia 2012 16:14

    akurat SasuNaru, mimo że Naruto jest starszy xD
    Sev22 grudnia 2012 16:18

    No to mam już się na co cieszyć. Czekam niecierpliwie. ^.^
    Anonimowy19 lipca 2013 22:12

    To ja chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam to, widziałam xD mam już tego shota na kompie, całkiem niedawno go przepisałam, tylko brakuje mi końcówki, jakiejś puenty na koniec, coś wymyślę i dodam xD

      Usuń
  55. Lubię twoje opowiadania, jedne podobają mi się mniej inne bardziej, ale przeczytałam wszystkie i z niecierpliwością czekam na więcej.
    Moim ulubionym one-shotem jest "Tatuś" ta historia złapała mnie w swoje sidła, mały słodki Koichi z pomocą swego przystojnego taty nękają mnie po nocach. Uwielbiam wracać do tego opowiadania, przyznam się szczerze, że praktycznie za każdym razem, gdy tu jestem włączam je sobie i czytam moje ulubione fragmenty, które znam już na pamięć :)
    Pozdrawiam i życzę duuuużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Poproszę jakieś ładne NaruSasu :) Może być nawet krótki Shocik. :D
    *robi słodkie oczka psiaczka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, okej, ale za jakiś czas xD mam tekst, oczywiście nie ma zakończenia, ale teraz nie mam czasu go skończyć xD

      Usuń
    2. Jak koncert życzeń, to Sev prosi o jakiś ładny gwałcik. xD

      Usuń
    3. ładny gwałcik, mój Boże. ech, problem w tym, że też mam, ale i tak nie mam czasu go przepisać z zeszytu i skończyć. później, później, póki co cieszcie się obecnymi tekstami xD

      Usuń
    4. ayanami kochana, czy jest coś, czego Ty nie masz? xD
      Pewnie gdybym poprosiła o Sasu w roli szatana czy Sasu przebranego za dziewczynę to też byś coś znalazła, bez zakończenia oczywiście. xD

      Usuń
    5. a patrz, mam tylko Sasuke w roli demona, ale podpisują z Naru coś na kształt cyrografu xD miałam to wrzucić w ramach czyszczenia dysku, ale pomyślałam, że zrobię w tego trochę dłuższe opo i w przyszłości wyciągnę z niego z 5-7 rozdziałów.
      Sasu za dziewczynę - z tego zrezygnowałam. kiedyś wpadłam na pomysł shota o grze w wyzwania, jakimś tam niefortunnym zbiegu okoliczności, dzięki któremu Naru wziął Uchihę za laskę i takie tam, ale pomysł szybko wygasł. obawiam się, że mój nawet najbardziej słodziaśny Sasuke (np. z "Jak księżniczkę") broniłby się rękami i nogami przed założeniem sukienki xD

      Usuń
    6. Szatan, demon, jeden pies. xD
      Czemu zaraz sukienki? Nikt nie męczyłby aż tak mojego kochanego pana Uchihy... Spódnica by wystarczyła. xD

      Usuń
    7. wątpię, by on i Naruto znali różnicę między spódnicą a sukienką xD

      Usuń
    8. Naruś powinien, w końcu w Ona to On całkiem sporo czasu nosił damskie ciuszki. xD

      Usuń
  57. Siemka:-D:-D czytam twoje opowiadania juz od kilkunastu miesięcy i powiem ci szczerze, ze twoj blog jest najlepszy od tych ktorych wczesniej czytalam...:-P:-D .. MOGE POWIEDZIEC TYLKO TYLE JESTES WIELKA I NAJLEPSZA... najbardziej ze wszystkich twoich opowiadan zaciekawilo mnie opowiadanie pt: "Miedzy nami nic nie bylo"... poniewaz najbardziej ono idzie pod mange i wlasnie takie opowiadania cenie najbardzie...choc i te ktore nazwe to tak sa rzeczywistoscia sa bardzo bardzo dobre:-P:-P ..a twoje pomysly sa nie zastapione .. hihi.. i dlatego tylko czekam na koniec tego opowiadania wiec prosze .. nie .. blagam.. jak znajdziesz czas .. dokoncz te opowiadanie bo nawet nie wiesz jak jestem ciekawa co dalej bedzie.. hehe przepraszam za ten nacisk.. ale po prostu nie umiem juz wytrzymac tego napiecia ... wiec dlatego postanowilam napisac komentarz .. i od teraz bd czesciej ci komentowac posty.. :-*.. zycze ci jak najwiecej weny i powodzenia w dalszej drodze twojej tworczosci:-*:-*:-*:-*<3<3<3 Jestes najlepsz!!!!hahha Domi:-*

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje zgłoszenie nie zostało przyjęte ponieważ nie zapoznałaś się z Regulaminem :)

    Pozdrawiam
    Hana-chan


    http://wywiady-z-autorami-blogow-mangiianime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Normalnie kocham Twojego bloga, moim zdaniem jest najlepszy XD Powodzenia i życzę weny :D

    zapraszam także na mojego bloga (co prawda nie jest to yaoi, ale jest związany z Naruto): www.t-m-naruto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam twoje opowiadania. Sama pisze, ale nie byłam pewna czy te historie wrzucać na bloga..
    No i właśnie byłabym szczęśliwa gdybyś zajrzała na mój blog:
    http://historia-narina-yaoi.blogspot.com/
    i oceniła czy taka historia ma szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zatrzymałam sie na opku o kapłanie kyuubiego.Bedzie ono dokończone? Strasznie mnnie intryguje. Nie czytałam nigdy nic przypominającego tego.
    Świetnie piszesz. Podoba mi się Twój styl.
    Mam nadzieję, że dokończysz je, a tymczasem zabieram się za kolejne ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny blog, uwielbiam go po prostu :3 Strasznie przeżywałam "Jak to się mogło stać?!" XD Ale skończyło się słodko <3 Zachęcam do lektury mojego, nowo zaczętego bloga : http://theothersideoftheworld6.blogspot.com/

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  63. Właśnie doczytałam ostatniego one-shota i pomyślałam, że właściwie za każdym razem, kiedy Naruto i Sasuke się kochają, uznają, za oczywiste, że to Sasuke wchodzi w Naru... może napisałabyś jakieś opowiadanie, w którym mieli większe lub mniejsze ścięcie odnośnie tej kwestii? Zakończone zwycięstwem Sasuka oczywiście. :3 Strasznie chciałabym coś takiego przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, dobry pomysł xD pomyślę nad tym xD

      Usuń
  64. Hej. Chciałabym się wypowiedzieć w kwestii twych opowiadań autorskich. Nie jestem całkowicie przeciwna abyś wrzuciła je do neta, ale nie tutaj. Wydaje mi się, że założenie nowego bloga tylko do takich opowiadań i umieszczenie tutaj odnośnika, było by lepsze. Jednak ta strona jakoś tak się zakorzeniła w sercu z powodu opowiadań o SN, więc trochę psułoby jej wizerunek, gdyby znalazło się tutaj coś jeszcze.
    Oczywiście, to tylko moja subiektywna opinia, jako czytelnika bloga, a to, co zrobisz, to już tylko twoja decyzja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. To blog z opowiadaniami NaruSasu/SasuNaru i wystarczy te dwa hasła w wyszukiwarce wpisać, żeby od razu pojawił się Twój blog. Jeśli mam wyrazić swoje zdanie - to miejsce powinno zostać takie, jakie jest. Ale przewaga głosów na zamieszczenie jest miażdżąca, więc to raczej tylko pobożne życzenie.

      Usuń
    2. hm, czy ja nie napisałam w notatce pod ankietą, że myślę o zamieszczaniu opo autorskich na podstronie? xD

      ta podstrona, hm, prawdopodobnie będzie odrębnym blogiem, myślę o jakimś białym szablonie. chciałam tylko zapytać, czy moi czytelnicy chcieliby czytać, prócz SasuNaru także teksty autorskie o tematyce yaoi. ten blog byłby wiodący, tu pojawiałyby się informacje o nowych notkach na podstronie i takie tam, a te opowiadania byłyby bardziej... bonusami dla czytelników jak-dzien-i-noc i raczej rzadko by się pojawiały, dlatego pomysł całkowicie samodzielnego bloga mi nie odpowiada. nie mam czasu zajmować się trzecią samodzielną stronką, ale mały dodatek do jak-dzien-i-noc, z opowiadaniami autorskimi raz na ruski rok... myślę, że tyle mogę zrobić i będzie ciekawie, trochę... urozmaicenia xD

      Usuń
  65. Nominowałam cie do LBA (http://sasunaru-yaoi-aniol-i-wampir.blogspot.com/).

    OdpowiedzUsuń
  66. kiedy nastepna nocia? Czekam z niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
  67. hejka kiedy następna nocia ? czekamy i czekamy już prawie pół miesiąca :(
    XXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że przed pierwszym weekendem października nie ma co liczyć na nową notkę. nie mam czasu, mam teraz dużo rzeczy do roboty i do załatwiania. przepraszam.

      Usuń
  68. Czekam z niecierpliwością na kolejną nocie, mam nadzieje ze pojawi się ona w ten weekend. Życzę czasu na pisanie i weny :D
    pozdrawiam kotori tori

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapraszam cię serdecznie na mojego bloga – negsuri.blogspot.com gdzie od pewnego czasu można znaleźć oneshoty mojego autorstwa, a teraz także rozdziałowe opowiadanie – „Blind man’s buff”. Czyli okaleczony i pokrzywdzony przez los dzieciak (duchem) spotyka na swojej drodze pewnego natrętnego dziwaka, który prawdopodobnie ma jakieś chore ambicje na zostanie świętym, a może po prostu chce odwrócić złą karmę?

    A za spam przepraszam, ale niestety nie mam chwilowo chwili żeby przeczytać i zostawić treściwy komentarz. Jednak jak znajdę dłuższą chwilę na takie przyjemności pewnie wpadnę, poczytam, może i skomentuję!

    OdpowiedzUsuń
  70. Co się dzieje ? następny rozdział miał być na weekend a tu lipa-.- proszę napisz coś bo normalnie w depresję wpadnę ;(
    Pozdrawiam i życzę weny kotori tori

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie póki co rozdziału. nie wiem, kiedy dodam.

      Usuń
    2. Zaczynam mieć dziwne wrażenie, że niektórzy ludzie w ogóle życia nie mają.
      NIECIERPLIWI CZYTELNICY - poczytajcie książkę, pouczcie się na kartkówkę, pograjcie w warcaby albo ping ponga, nie wiem. Rozdział będzie kiedy będzie i marudzeniem na pewno tego nie przyśpieszycie, ba, możecie jedynie opóźnić.
      Sev, bez odbioru.

      Usuń
    3. Zgadzam sie z Sev. Autorka musi miec natchnienie i checi do pisania, a takie poganianie na pewno nie przyniesie oczekiwanych skutkow.
      Cudne opowiadania! Jestes niesamowita....
      PS. Ja jestem tu nowa, ale na pewno zostane na dluzej~ Rainbow Unicorn/Dead Parade :)

      Usuń
  71. Witaj.
    Moim skromnym zdaniem najlepszym opowiadaniem jest "Miedzy nami nic nie bylo" (co nie oznacza, ze inne mi sie nie podobaja. Wrecz przeciwnie, ale to opowiadanie jest u mnie na pierwszym miejscu). Ta historia, chociaz jeszcze nie skonczona, wciagnela mnie bez reszty. Cudownie kreujesz postacie. Naruto jest taki slodko zagubiony i nieufny, za to Sasuke szlak trafia i jasna cholera go bierze. Biedny, sfrustrowany Sasek... No ale ja na jego miejscu tez sie tak zachowywalam(tak, tak moj chlopak mial amnezje pourazowa i tez nikogo nie pamietal) to na serio straszne jak ukochana osoba;, ktora odwzajemniala uczucie nagle zapomina o twoim istnieniu. Takze ten... Ja osobiscie utozsamiam sie z tym opowiadaniem, poniewaz zawiera w sobie wiele emocji, ktorych sama doswiadczylam.
    Mam przeogromna nadzieje, ze zakonczone bedzie ono happy endem, bo jak juz ktos wczesniej wspominal- dwie tragedie w jednej historii to za duzo jak na moje nerwy. A przywiazalam sie juz do tego opowiadania.
    Jestes niesamowita autorka. Podziwiam Cie!
    Pozdrawiam~ Desire

    PS. Jestem tu nowa, wpadlam przez przypadek. Przeczytalam wszystko co zamiescilas i mozesz byc pewna, ze zostane na dluzej :3

    OdpowiedzUsuń
  72. Trzymamy kciuki i będziemy cierpliwie czekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Chce wiecej NaruSasu ;___________;

    OdpowiedzUsuń
  74. NaruSasu mejbi?

    OdpowiedzUsuń
  75. Błagam o coś mhrocznego, żeby odpoczac od tej słodyczy :3 plssss. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. To go nie czytaj, geniuszu.

    OdpowiedzUsuń
  77. Chciałabym Cię nominować do Liebster Awards ;)
    Więcej informacji tutaj ► http://morestories-wiecejhistorii.blogspot.com/2013/12/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestes super autorka! Uwielbiam wszystkie Twoje opowiadania, one shoty i miniaturki. Wszystko co piszesz jest boskie.
    Mam ogromna nadzieje, ze bedziesz kontynuowac opowiadanie "Moj najlepszy przyjaciel". Urzeklo mnie. Jest idealne i szkoda, ze jest tak malo rozdzialow. Juz nie moge sie doczekac.
    Pozdrawiam goraco :*
    ~Psychedelic smiles

    OdpowiedzUsuń
  79. Będzie kolejna cześć "miedzy nami nic nie było"??? A jak będzie to kiedy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, będzie, nie wiem na razie kiedy, ale będzie na pewno. mam mały kryzys, ale on minie xD

      Usuń
  80. Ale przeczytałem wszystkie twoje historyjki i poprostu są zajebiste.Poprawiają mi obraz humor mógłbym je czytać cał czas
    Dzięki wielki za nie XxX

    OdpowiedzUsuń
  81. jak zrobiłaś to, że spis treści jest twoją stroną główną?

    OdpowiedzUsuń
  82. Witaj kochana! Twojego bloga znalazłam gdzieś około 2 miesiące temu i od tamtego czasu praktycznie jestem tu codziennie ^^. Przeczytałam już wszytkie twoje opowiadania i one-shoty i dalej mi mało. Z utesknieniem czekam aż twoja wena wkońcu powróci. Jak tylko widze, że napisalas coś nowego to uśmiech nie schodzi mi z mordki cały dzień ; ). Kocham SasuNaru natomiast NaruSasu nie koniecznie bo Naruto jest zbyt słodki by być seme a Sasuke zbyt mroczny by być uke. Ale tak czy tak bym przeczytała ; D Piszesz fantastycznie. Mam cichą nadzieję, że wkrótce pojawi się coś nowego ; 3 DZIEKUJE ŻE JESTES ; ****

    OdpowiedzUsuń
  83. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku:-)
    Hilda

    OdpowiedzUsuń
  84. Aughhm, mam wielką ochotę napisać jakieś niesamowicie poruszające życzenia, ale... jakoś tak nie mam na te życzenia pomysłu, więc pozostańmy przy tradycji - wesołych świąt. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, niech wena w Twoim umyśle na następny rok zagości. I obdaruje jakąś świąteczną notką, one-shotem o elfach czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje opowiadania. Te zakończone, ale również te, które mają status Work in Progress są strasznie intrygujące i szczerze czuję niedosyt i wielką ciekawość jak poprowadzisz dalszą akcję. Jest tyle możliwości, że trudno sobie wyobrazić jak to się potoczy.
    życzę Ci Wesołych świąt, dużo weny i mnóstwo nowych pomysłów, ale także czasu wolnego :)

    PS. Zapraszam do mnie na świąteczne miniaturki z SasuNaru i nie tylko na opowiadania-slash-desire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Kiedy będzie dalsza część "Najlepszego przyjaciela"? To opowiadanie jest cudowne i chyba moje ulubione choć ma tak niewiele rozdziałów. Niecierpliwie czekam na dalszy ciąg.
    Dużo weny Ci życzę i wolnego czasu również :3

    OdpowiedzUsuń
  87. Wyzdrowiej z tego 'kryzysu' ;'( bardzo polubiłam twoje opowiadania, życze weny i pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  88. O co chodzi z tymi opowiadaniami do kontynuowania? One będą mieć nowe rozdzialły czy już raczej nie? I czy kontynuacja będzie dodawana jako nowe opowiadanie czy może pod tytułem opowiadania? Za dużo pytań wiem XD ale ja nie lubie czekać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli przy numerkach rozdziałów któregoś z opowiadań jest wielokropek, to to opowiadanie jest cały czas pisane i rozdziały pojawiając się co jakiś czas. Obecnie "Między nami nic nie było", "Czas nieba", "Mój najlepszy przyjaciel" oraz "Dziesięć tysięcy szczęśliwych chwil" to opowiadania, które cały czas piszę. wcześniej częściej pojawiały się nowe rozdziały, jednak ostatnio mam mały spadek weny i nie jestem w formie, niestety.

      Usuń
    2. Dziękuje za oświetlenie mi tej sprawy ;) no oczywiście życzę Ci powrotu do dawnej formy i bardzo dużo weny, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  89. Uwielbiam twoje opowiadania ; 3
    Czekam z utęsknieniem na ' Między nami nic nie bylo ' *____*

    OdpowiedzUsuń
  90. Czytałam opowiadanie "Mój najlepszy przyjaciel" przyznam bez bicia fajne, ale i tak jestem zwolenniczką sasunaru. Mam nadzieje że się doczekam dalszego ciągu "Jak to się mogło stać?!". jeśli nie masz na to teraz czasu ok, rozumiem i będę dalej czekać. Mam nadzieje że napiszesz jakiś fajny onshot w wykonaniu chłopców(sasunaru)np: Anioły i Demony lub innego filmy, ale naj lepiej pobudź swoją wyobraźnie

    OdpowiedzUsuń
  91. Najlepsze SasuNaru i NaruSasu w Polsce, jeśli nie na świecie. Więcej nie trzeba mówić.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kiedy możemy się spodziewać kolejnej notki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem, mam po prostu dużo zajęć w tej chwili, postaram się jak najszybciej, ale podejrzewam, że to będzie dopiero w przyszły weekend, bo cały tydzień zapowiada mi się zapracowany xD

      Usuń
  93. Zaczęłam czytać Twojego bloga niedawno, ale już mam zaliczone wszystkie opowiadania i one-shoty :D Teraz czekam niecierpliwie na następne rozdziały :3 Musze przyznać, że Twoj styl pisania bardzo przypadł mi do gustu, a kolejne rozdziały sprawiały mi niesamowitą radość i umilały wieczory :3 Najbardziej do gustu przypadło mi opowiadanie "Między nami nic nie było", a szczególnie początek, ponieważ strasznie podoba mi się relacja między Sasuke i Naruto, to zaczepianie się, podteksty i przyjaźń, a jednocześnie coś więcej :D Moimi ulubionymi one-shotami są "Tatuś" i "Granica". Dawno się tak nie uśmiałam, a jednocześnie rozczuliłam :D Będe czekać na następne notki <3
    Buziaki,
    Zander :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Debilny blog, na którym się nic nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego go czytasz. Brawa, brawa.

      Usuń
    2. Gdyby jeszcze na serio było co czytać. Phi!!

      Usuń
  95. Czytałam już wszystkie twoje opowiadania jakiś czas temu ale nie mogłam się zebrać na komentarz. Uważam że twój blog jest świetny, opowiadania ciekawe no i oczywiście twój fenomenalny styl. Bardzo mi się on podoba jest taki lekki ale gdy chcesz przekazać nam ciezsze emocje to tez świetnie ci to wychodzi. Niedawno zaczęłam prowadzić bloga i mam nadzieję że kiedyś będę chodź w jednej czwartej tak dobra jak Ty. Z niecierpliwością czekam na kolejne notki. Pozdrawiam i życzę weny :)
    Kotori tori :3
    PS. Jak będziesz miała czas to proszę wpadni na mój blog http://kotoritori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Niedawno natknęłam się na tego bloga i.. to jest cudowne ^^ Masz świetny styl pisania i ciekawe pomysły :D
    Mam małe pytanko. Pojawi się może jakoś niedługo rozdział "Między nami nic nie było"?

    OdpowiedzUsuń
  97. Hej! Chce zaprosić Cię na mojego bloga. Zajrzyj na niego i oceń!
    http://temat-do-rozwiniecia.blogspot.com/
    Z góry dziękuję, Samantha Bennett

    OdpowiedzUsuń
  98. Twój blog jest moim ulubionym <3

    Mam pytanie dotyczące ankiety, która jakiś czas temu była na stronie. Czy nadal chciałabyś zamieścić swoje autorskie opowiadania? Albo coś przeoczyłam, albo do tej pory nic nie było o tym wspomniane :c

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było wspomniane, ponieważ zwyczajnie nie miałam czasu myśleć do tej pory o jeszcze jakimś opowiadaniu. mam nadzieję, że to się zmieni, gdyż dziś zamknęłam za sobą pewną sprawę, która nie dawała mi żyć od ponad trzech miesięcy xD jestem wolna i mam nadzieję, że wolność tę odpowiednio wykorzystam, a wena powróci xD

      Usuń
  99. jak powyżej... I prośba o dokonczenie opowiadania "Mój najlepszy przyjaciel" jest cudownym tworem znajdującym się na Twoim blogu! Uwielbiam motyw Uzumakiego na wózku...
    http://vivere-nolit-qui-mori-non-vult.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. eeemmm to ja może napiszę jakie opowiadania mi się spodobały, pierwsze jakie przeczytałam to "Ona to on!" przyznam szczerze dawno nie czytałam czegoś takiego, szalona ilość fabuły i akcja działa się szybko, przez co nie nudziło, drugie to "Dwie strony świata" gdzie urzekł mnie Naruto, bo on to taki słodziak jest :3, następnie to napiszę że podobają mi się wszystkie one-shoty SasuNaru (oprócz "Tylko Sasuke", gdzie Naru wydawał mi się strasznie dziwkowaty), po prostu miały w sobie to coś, przez co czytałam je po kilka razy, no i najbradziej z Drabbli podobał mi się ten drugi, chyba wiadomo czemu :)
    co do reszty opowiadań, to albo ich nie przeczytałam bo są nieskończone, albo to NaruSasu (sorry po prostu Naruto... w roli seme? nie coś tu jest nie tak), oczywiście to nie znaczy że nie szanuję tego jak woli NS od SN,
    no to sorry za to że takie długie, przez co jeszcze pewnie przynudzałam, ale po prostu chciałam ci napisać że twój sposób pisania przypadł mi do gustu i jeszcze pewnie nie raz wejdę na twojego blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy w szeregach :3 Chciałam tylko powiedzieć, że nawet jak nie lubisz NaruSasu - czasem warto się "przełamać". Też mi Naruto w ogóle na seme nie pasuje, zazwyczaj toleruję jedynie SasuNaru, a to też tylko dobrze napisane, ale w wydaniu ayanami... no cóż, jest uroczo, jest śmiesznie, jest dobrze. :)

      Usuń
    2. Zdecydowainie zgadzam sie z Sev. Opowiadania w wydaniu ayanami sa najlepsze w Internecie. Nie ma znaczenia czy to jest SasuNaru czy NaruSasu to jest swietne. Naprawde polecam przeczytac wszystko i zapewniam, ze sie nie rozczarujesz.
      Co do NaruSasu to wedlug mnie najlepsze jest opowiadanie 'Moj najlepszy przyjaciel' a z one shotow 'Za kare' i 'Zyyc dalej'. Absolutnie fenomenalne!
      Pozdrawiam

      ~Psychedelic smiles

      Usuń
  101. A może tak "Mój najlepszy przyjaciel"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem calkowicie za! :D
      uwielbiam to opowiadanie! Jest fantastyczne.
      Z mojej strony ladnie prosze o "Dziesiec tysiecy szczesliwych chwil" ^^
      Sciskam i pozdrawiam
      ~Fluffery

      Usuń
  102. wróć do nas :c ayanami, tęsknimy!

    OdpowiedzUsuń
  103. To już miesiąc... Hlip hlip...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powróć do nas bo nie mamy co czytać ;(

      Usuń
  104. hej chciałam Ci tylko powiedzieć że Cię kocham!!! Kocham Ciebie i twoje opowiadania, mam nadzieję że ten chwilowy zastuj szybko minie i powrócisz do nas z podwujną siłą! ;P
    Życzę weny szczęścia zdrowia i co tam jeszcze ... nie wiem czemu i z jakiej okazji ...... po prostu jestem dziwna xD (możemy porzyjąć że to z okazji wielkanoce, która notabene była już tydzień tamu 0>0)
    pozdrawiam życzę weny i chęci do pisania
    Neko Neko ;3

    OdpowiedzUsuń
  105. Kogo obchodzi, że nie masz czasu?
    Weź lepiej skasuj tego bloga!!
    KIta

    OdpowiedzUsuń